Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Emelie Svensson - 11 november 2013 21:15

Hej allihopa, har varit otroligt seg idag pågrund av möblering i mitt rum! Mamma ville inte hjälpa mig, så jag bad pappa.

Han frågade hur jag ville ha det sen så sa han: nej det orkar jag inte'!

Sen gick han, så jag fick göra allting själv! Men bra blev det! Började att möblera vid 5 ungefär och slutade nu klockan 9. Städade iordning lite bland mina hyllor, sminket, parfymerna och allt sånt, sen fixade jag med kläderna litegrann. 

 

Har lite kvar att göra men det mesta är gjort, orkar faktiskt inte göra mer idag så sätter mig i sängen med lite chokladglass och gottar mig! 


Imon börjar vi klockan 8 och iochmed vi har projektvecka så ska min klass till kreativum imon omkring klockan 12! TRÅKIGT! 

 



Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards