Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Emelie Svensson - 1 mars 2013 21:55


Imon ska jag in till stan med min mormor, ska följa med henne och hämta byxor, sen ska vi gå och titta i de affärerna jag vill!   

Min mormor är jävligt pigg av sig, och hon och morfar har alltid kommit till oss på just lördagar.
Har alltid haft något att se fram emot på lördagar, för då kommer dom och ökar upp stämningen lite!

 jag har fått så mycket av dom ifall man tänker efter, och vi står varandra väldigt nära.
Min morfar fick stroke för ett tag sen, och han kunde ha dött. Som tur väl inte.

Idag är han inte samma person han var innan detta hände.
Nu är han helt annorlunda, fast ändå på något sätt den gamla ''han''.
Asså jag vet inte.. flera saker har bara förändrats helt enkelt.

när ni försvinner ifrån denna jord, ska jag gråta floder.
Jag älskar er mormor och morfar! 

//Emelieee


Av Emelie Svensson - 1 mars 2013 18:46

Efter skolan åkte jag hem till Katja och Nadja, sen stack vi in till stan och Katja köpte lite kläder   
Bloggar senare ikväll! 


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards