Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Emelie Svensson - 18 mars 2013 22:05

Åh mitt liv blev plötsligt lite ljusare.
''färdig med biologin'' haha linnéa min ängel, tack <3

har varit så orolig för sköter mig inte i skolan, lär mig inget för jag orkar inte.
Nu fattar jag hur hemskt det är, för jag är en sån person som vill slå sönder allt när jag inte kan något som är viktigt för mig.
alltså ni förstår.

Har bara fysiken att träna på, får skjuta upp kemin en vecka till.
Taggar imorgon med fysik! PLUGGAPLUGGAPLUGGA

//Emelieee

Av Emelie Svensson - 18 mars 2013 17:17


vi har haft prov  i Kemi, men jag var sjuk, gick hem för jag inte kunde det, hade inte hunnit träna på alla de 20 sidorna, vilket jag inte har hunnit börja på ännu.
Har Biologi läxa som verkligen måste börja nu med iochmed jag har det tills imorgon.
Har fysikprov på onsdag och har inte äns börjat.

Jag orkar inte... seriöst..
Ska nog börja med Biologin först, sen fysiken .Idag.
KAN NÅGON EN BRA SAMMANFATTNING OM FOTOSYNTES?!

//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards