Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Emelie Svensson - 2 mars 2013 22:46


seriöst, jag kanske har världens sämsta humor, men HAHAHAH gud jag dör, fan vad ful video, hahahah!

och såhär på natten är min humor överdriven, haha!
Katja ligger på den andra sängen och lyssnar på musik, JAG ÄR JÄTTEPIGG! 




//Emelieee

Av Emelie Svensson - 2 mars 2013 21:04

Vi ringde och skulle rösta på Anton i melodifestivalen, och då sa dom något ...   
Lyssna! vi ba ''skynda innan det inte går att rösta längre'' och sen så... haahha fail där, det var redan försent  och jag fick utbrott. 




Sen provade vi att rösta igen, och då funkade det! DANCE WITH ME!!
Fina byxor i slutet! De är faktiskt sköna   







//Emelieee & Katjaaa

Av Emelie Svensson - 2 mars 2013 20:37

Jag och Katja myser hemma i soffan, och tittar på melodifestivalen!

Kvällens favoriter är dessa snyggingarna! 

(KATJA OCH JAG ÄR SVINKÄRA I DESSA, OMG *-* )

 


//Emelieee & Katjaaa

111

Av Emelie Svensson - 2 mars 2013 19:39

gud så glad jag blir när jag ser att jag fått 111 stycken gillningar ifrån facebook!
Det blir mycket roligare att blogga då, och man blir på bra humör!   


Ifall du inte gillat, gör det till vänster  i min meny, men bara ifall du gillar/läser min blogg    Tvingar er inte!

blir kul ifall det står 222, sen 333, haha detta ska genas uppföljas! ''hur lång tid kommer det ta att komma upp till 222?''
Jo det ska vi nog få svar på! Gilla!

 


Ska cykla och möta Katja nu. Hon ska sova här inatt, och vi ska titta på melofifestivalen om en kvart! Gött att vara hemma själva! 
Jag älskar dig Katja.  

 


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 2 mars 2013 17:37


Filmade skräpet med datorn,  suddigt blev det kan jag säga!    


En tjej ville se min ''stil'' när det gäller just detta, så nohate.
haha trött röst




 
 



//Emelieee

Av Emelie Svensson - 2 mars 2013 16:00

Varit i stan med mormor idag, hehe trevligt trevligt!
Träffade på min kära kusin, och min gamla dagmamma!  
Tänkte jag skulle visa bilder på det jag köpt idag !   




Köpte en Mascara  som heter ''Extra Black, Extra volume sprint Mascara'' ifrån Deborah Milano.


 


Rosa/rött/glansigt nagellack ifrån Depend i färgen 2.
Och en burk med nagellacksborttagningsmedel. Stoppa in fingret i det lilla hålet som finns i burken, och snurra runt. Vipps är det borta. 
Dip-In remover  


Bikini Överdel. Hel svart ifrån Lindex.


 


Spetstrosor ifrån Lindex.

 


Solglasögon ifrån H&M


 


Överdelen har jag haft sen innan, men idag köpte vi underdelen.


 


//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards