Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Emelie Svensson - 16 juni 2013 23:31

Under dagen har jag umgåts med Emil och Johannes, tyvärr så regnade det ganska mycket idag, så det fanns ju inte så mycket att göra ;)
Men iallafall så var vi hemma hos Johannes när det regnade som mest.
Så tur de, slapp bli blöt...
Träffade Linnea nere vid konsum när hon gick där med Wilma, och har.ju intr varit med henne på ett tag så har saknat henne otroligt mycket!

Av Emelie Svensson - 16 juni 2013 11:12

 

Musik- B

 

Svenska- C

Teknik- C

Biologi- C


Engelska- D

Fysik- D 

Religon- D 


Bild- E 

Geografi- E 

Hemkunskap- E

Historia- E

Idrott & Hälsa- E 

Kemi- E

Matematik- E 

Samhälskunskap- E 

Slöjd- E 

Språkval Tyska- E

 



Av Emelie Svensson - 16 juni 2013 00:07

 

När jag skulle pröva åka moped med oliver, så brände jag mig på avgasröret direkt när jag hoppade på, så fick hoppa av direkt igen. Sved som in i helvete och  visste inte vart jag skulle ta vägen.. haha svinont gjorde det verkligen, och gör fortfarande...

Om man äns ''nuddar'' det lilla bränmärket så dör jag, menmen nu ska jag inte klaga ;)!  

 



Idag har jag varit med Emil och Johannes mestadels av dagen, inte gjort något speciellt precis mer än att jag cyklat runt i Asarum och de två efter på sina mopeder ;)

Va på donken en runda också, och då åt jag glass, goootttti! 

 

--------------------------------------------------------------------------------------

Känner att min blogg och dess blogginlägg börjar suga kuk och att de blir allt tråkigare och tråkigare för er läsare för varje dag som går.. vet faktiskt inte va jag ska göra åt det om jag ska vara ärlig, för vet liksom inte riktigt vad som är felet...

Har ju dock börjat skriva mycket kortare inlägg, och det är just för min vardag just i denna ''perioden'' ser typ likadan ut från dag till dag.  För just nu handlar det ju om att jag är med Emil och Johannes väldigt ofta, ungefär varje dag.

Även är jag ju med Jesper och Linnéa de dagarna de kan

 

och btw, har jag glömt att skriva att allt är chill mellan mig och Katja igen??.. jo vi va faktiskt häromdagen och då var även Jesper, Johannes och Emil med, och så va vi och åt på donken :)! 

Katja är min bästavän. Även när vi är värsta ovännerna är vi bästavänner. Svårt att säga varför det just är så, men det är bara så, hon och jag håller ALLTID ihop oavsett vad, right Katja babe? 

 

NU SKA JAG SNART SOVA TROR JAG! ÄR FAKTISKT GANSKA TRÖTT OM JAG SKA VARA ÄRLIG, SÅÅÅÅ GODNATT BEBISAR 


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards