Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Emelie Svensson - 21 juni 2013 21:01

 

ROLIG MIDSOMMAR, SITTER HÄR HELT FOREVER ALONE MED MIN ÄCKLIGT VARMA COOLA SOM INTE HAR NÅGON KOLSYRA.

Av Emelie Svensson - 21 juni 2013 20:43

Fick frågan hur lång jag är, och ja.. jag kan säga direkt att jag inte är lång.

Jag är 157,5 cm lång och har kortare ben än överkropp, så jag ser helt fuckad ut om man säger så.

Men nu har ni iallafall fått svar på hur lång jag är oså :)!


Sitter just nu och snackar med massa killar på skype, riktigt roliga faktiskt! 

Iallafall något att göra denna hemskt tråkiga midsommar ;)!


  

Av Emelie Svensson - 21 juni 2013 18:06

Om du gillar min blogg, och besöker den ofta, 

Tveka inte!  Du kan gilla min blogg och visa er kärlek till mig genom att endast klicka på en gilla-knapp.


Till vänster på bloggen ser du ''avdelningen'' som heter ''Gilla min blogg'' och precis undertill står det gilla, klicka gärna där så ser jag att du gillar min blogg :)

När du klickar du där, gillar du bloggen med ditt facebook konto, och då blir jag riktigt glad!

 

Tack på förhand finaste bloggläsare! 


       

Av Emelie Svensson - 21 juni 2013 17:28

Har ni sett killens videor? så jävla bäst!


''Chatroulette Cyrus'' har ni väl hört om? :) Han som sitter vid Chatroulette och skämmer ut sig? ;)

Hahahaha! han är verkligen så jävla grym på det han gör, man kan verkligen inte låta bli att få ett leende på läpparna när man ser hans videor! 

 




Av Emelie Svensson - 21 juni 2013 15:54

Hittade en ny låt med Miley Cyrus som jag inte hört förr, låten var väl helt okej, men tycker videon  var alldelles för porrig, haha.

va tycker ni?  dock är hon ju ganska sessi ;)) 


Av Emelie Svensson - 21 juni 2013 11:27

DET ÄR JU RIKTIGT MYSIGT VÄDER IDAG, JAAA VERKLIGEN!

BARA DET ATT DET SPÖREGNAR OCH ÅSKAR! WIIII KUL! 


Detta är svensk sommar, inte sant? jo jävla att de är! ;)


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards