Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Emelie Svensson - 19 juni 2013 20:50

Nu ska jag förklara klart och tydligt för er här...


Jag har INTE bara EN bästavän, utan FLERA.


Katja, Nora och Linnéa, de är dessa tjejerna, right? de är alla lika mycket värda för mig, de betyder mycket för mig.

Bara för jag skriver ett inlägg om en av dom betyder inte det att hon är den som betyder mest.

Men Nora skrev ett fint inlägg till mig, och har gjort det flera gånger på sin blogg, och jag ville bara ge igen för den kärleken hon ger mig, 


men jag älskar er 3 jättemycket och ingen kan ändra på det!! okej?


 



Av Emelie Svensson - 19 juni 2013 20:15

Jag älskar dig Nora, syster, bästavän, älskling, snutte, piff, och allt va du är. 

Underbar, söt, bebis, bebi, du är verkligen allt,


Du är systern jag ALDRIG fick, du är helt perfekt och jag vill bara att du ska komma hem och vara med mig nu & här för jag behöver dig.

Hoppas du kommer någon dag så vi kan träffas oså, för saknar dig jättemycket! verkligeeeeen!


OM DET ÄR OKEJ SÅ BILDBOMBAR JAG NU 

Av Emelie Svensson - 19 juni 2013 19:35

Hoppas mamma går med på att jag åker upp till min kusin idag, saknar honom lite faktiskt ;) 



Av Emelie Svensson - 19 juni 2013 18:21

 

Av Emelie Svensson - 19 juni 2013 11:55

''-Vilken mascara använder du?'' 

 

Jo, jag använder en jävligt bra mascara faktiskt, visst, den funkar väl inte likabra på allas ögonfransar, men för mig är den iallafall jättebra! Har ju tipsat Nora och Linnea om denna med, och de älskar den verkligen!

Den ger fylliga och svarta ögonfransar och de blir som jag vill ha dom eller hur man ska säga ;)!


Denna mascaran heter ''Big Bold Mascara'' och kostar bara 139kr! 

Finns att köpa i smink affärer, H&M, Cubus och lite överallt. I mataffärer också säkert :)



Av Emelie Svensson - 19 juni 2013 00:10

Om ni undrar va det senaste inlägget va för skit, så kan ni fråga Filip och Emil, de loggade in på min blogg medans Katja bytte till badkläder, och skrev inlägget, haha! 

så jävla söta ;)


Efter vi va i långasjön träffade vi på lite andra människor också och drog till stan och åt pizza.

vi va ungefär 10pers! :)

helt awsome kväll verkligen, tack för dagen!

 

 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards