Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Direktlänk till inlägg 3 mars 2013

Rubrik saknas

Av Emelie Svensson - 3 mars 2013 21:51

SENASTE


DRYCK:  Coolaaaa

TELEFONSAMTAL: Mamma
SMS: My Moberg

LÅT: Begging- Anton

HAR DU NÅGONSIN?
VARIT KÄR: yes
FÖRLORAT NÅGON SPECIELL PERSON: aa..

VARIT SÅ TRÖTT ATT DU SOMNAT SITTANDES: aa i bilen.



I ÅR HAR DU?

LÄRT KÄNNA EN NY VÄN: Inte en, utan flera.
FÅTT DITT HJÄRTA KROSSAT: nej, har aldrig fått de, de funkar som det alltid gjort. Vem krossar ett hjärta liksom? hahahaha

SKRATTAR SÅ DU BÖRJAT GRÅTA: GUUUDD JAA!
TRÄFFAT NÅN SOM FÖRÄNDRAT HELA DITT LIV: aaa
INSETT VILKA SOM ÄR DINA ÄKTA VÄNNER: ehm ja. verkligen
FÅTT REDA PÅ NÅN SOM SNACKAT SKIT OM DIG: yes, tror det
KYSST EN KOMPIS: Ya :*

BLANDAT

HAR DU NÅGRA HUSDJUR: ja. en fågel 
VILL DU ÄNDRA DITT NAMN: Kanske
VILKEN TID VAKNADE DU IDAG: 20 över 8 väckte Katja mig.
NÅGOT DU LÄNGTAR TILL: tosia i sommar.
NÅGOT DU SKULLE VILJA ÄNDRA: skoldagarna, inte gå på fredagar eller måndagar. Vill ändra mitt utseénde och mitt hår..
VAD GÖR DIG ARG/SUR/IRRITERAD: Idioter som hatar mig när de inte känner mig


OM MIG

SINGEL: jaa
STJÄRNTECKEN: skytten

LÄNGD: 156cm .... :(
PIERCING: öronen?
TATTUERING: nej

HAR DU NÅGONSIN

KYSST EN FRÄMLING: ja balders,
HAFT SEX: nope
KROSSAT NÅNS HJÄRTA: tror de
GRÅTIT NÄR NÅN GJORT SLUT: ja  tror de
GILLAT DIN KILLKOMPIS SOM MER ÄN VÄN: ye


TROR DU PÅ

K
ÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET: ya, eller kanske
GUD: ibland
MIRAKEL: aa

ÄRLIGT 
VARIT OTROGEN: Nae inte medvetet.. :o
TROR DU DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TILLSAMMANS MED NÅGON FRÅN ATT MAN ÄR BARN TILL ATT MAN ÄR VUXEN: ja kanske
VAD KAN DU INTE LEVA UTAN:   vänner, familj, mat pengar hus, haha och mobil/dator.

 

//Emelieee

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Svensson - 22 maj 2014 16:08


   

Av Emelie Svensson - 21 november 2013 21:06

Hej allihopa, hade tänkt att testa en ny bloggportal nu, så följ min nya blogg, den kommer bli grymt mycket bättre!  puss på er     http://fames.se/emeelajz/ ...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 21:56


Har tänkt på det flera gånger, vem hade jag engentligen velat vara om jag haft chansen..? Kan inte bästämma mig för en, så la ihop en bild på de tjejerna jag ser upp till osv :D    Keela, Caty, Selena, Kenza, Rihanna, & Diana! Supersnygga tjejer!...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 12:52

Igår efter skolan drog jag hem och nästan direkt tog bussen med Linnéa in till stan. Vi hoppade av bussen vid österslättskolan och sa hej till Johannes! Kul att träffa honom igen! Sen mötte vi Lelle också så hon gick med oss till gallerian.   Köp...

Av Emelie Svensson - 18 november 2013 22:20


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards