Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Emelie Svensson - 23 maj 2013 22:50

 


1- Lösögonfransar jag KANSKE ska ha till skolavslutningen, köpte de i någon affär i stan, vet inte vilken, märket är depend? och de kostade 60kr! De är fylliga och ganska tjocka och täta, verkar jättefina! 

 

2- Dessa lösögonfransarna ska jag också kanske ha på skolavslutningen.. har inte bestämt mig för vilka av 1an och 2an jag ska ha ännu, va tror ni blir finast? 1an eller 2an? 

Dessa fransarna är lite tunnare, och lite mer ifrån varandra, inte lika täta som de andra!

Dessa kostade 50kr på H&M

 

3-  Köpte en foundation, så får hoppas denna är bra, herregud om den är inte är det så har 169kr slängst i sjön ;)  Jag kan skriva va jag tyckte om den när jag använt den, kommentera så gör jag inägg nån annan dag när jag provat den om ni vill veta och få tips! Den kostade somsagt 169kr och den är ifrån H&M 

den är ifrån maxfactor och heter typ '' FACEFINITY ALL DAY FLAWLESS 3 IN 1  FOUNDATION SPF 20 SAND 60'' haha fast nej, jag vet inte? xD det är iallafall det som står på den ;) hoppas inte den blir fläckig eller orange :/ 


4- Som jag har nämt i annat inlägg, så blir min ögonbrynspenna jag använder nu orange under dagen, oc det uppskattas INTE! 

köpte därför en billigare verriant och ska testa den! :) 30kr på H&M! hoppas den inte  är för mörk bara! ;)


5-  Köpte en ny big bold mascara i färgen 10 black, min gamla tog slut så var dags med en ny! 

MÅSTE BARA TIPSA ER OM DEN! den är sjukt bra och jag har redan rekomenderat mina kompisar om att köpa den, och de va sjukt nöjda iochmed de fick längre ögonfransar precis som de ville! den kostar bara 139kr och är GRYYYMT BRA! 


6-  Amanda köpte kläder för över 400 på Bikbok och då fick hon ett ''peace'' halsband, men hon ville inte ha det så jag fick det, snällt va? :) puss AmAnDa <3


7- En liten svamp att använda till min nya foundation, hoppas den är bra och inte gör en fäckig eller sånt skit :// !!

 

 

Av Emelie Svensson - 23 maj 2013 21:18

Efter att ha varit i stan hela dagen, och ungdomsgruppen nu ikväll så har jag inte hunnit blogga alls tyvärr, förlåt för det!

Men har iallafall varit en mysig dag i stan med Amanda och blev lite småsaker köptes! :)


Ska lägga ut massa bilder ifrån dagen med snart! 10 min! 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards