Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Emelie Svensson - 26 maj 2013 19:56



        Har mått skitdåligt mestadels av dagen , assååå gaaah min mage sprängs!!!! ;(

känner att bloggen har blivit tråkig osv? inte alls lika roliga inlägg! 


Men såklart så ska jag försöka hitta motivation och styra upp det nu när jag gjort klart alla skolans prov.


 




Av Emelie Svensson - 26 maj 2013 14:59

äntligen snart sommar, kommer bli ett underbart sommarlov får jag hoppas! :D

vet dock inte vilka jag ska umgås med. :/ haha:(


Just nu ligger jag ute i en liten ''stuga'' som är på vår tomt, haha här ute ska jag sova mycket i sommar! 

Pappa tog nyss sönder låset också.. hahaha...

Han skulle dra upp dörren och skrämma mig, och då åkte låset av, HAHHAHAHAHA! för go papi asså




Av Emelie Svensson - 26 maj 2013 09:29

Igår kom Katja till mig vid halv 7 typ, sen cyklade vi upp till affären och köpte godis åh skit, sen så cyklade vi direkt till långasjön där Hanna, Amanda, Linnéa och Wilma redan va, vi snackade lite och åt lite godis sen så spårade det ut totalt, jag tänker inte säga va som hände, men under kvällen när jag inte orkade mer, stack jag därifrån, och klockan var nog 11 tror jag, jag cyklade och var borta 1 timme typ ;o


jag var vääääldigt nere osv, så aa behöver inte förklara i detalj! XD


SKITSAMMA NU! 

jag sov hos katja med linnea och jag cyklade hem nu på morgonen när ingen hade vaknat, haha de kommer nog undra vart jag är! XD 


Idag skulle jag egentligen åkt till Växjö med papi, men tyvärr så blev det inte så..

uppdaterar senare! 

 

 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards