Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Emelie Svensson - 16 maj 2013 22:41

jätteglad av att se att jag ligger på plats 8 på snyggtoppen.se

 

Tack som fan!  Igår låg jag på typ 82:a plats, och idag 8! grymt tacksam för det! 


gör mig gärna bland top 3, hade blivit jätteglad! det ända ni behöver göra är att klicka  HÄR  eller på bilden nedan.

 

Tack för din röst! 

 

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN! ETT MÅSTE!   natti natti

 


 

Av Emelie Svensson - 16 maj 2013 22:21

Asså shiiiiit vilken träningsverk och ''smärta'' (HAHA) jag har i framsidan av låren.. har fått det efter dagens och gårdagens träning. KÖR PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÄNDÅÅÅÅ  

 

KLICKA HÄR SÅ FÅR DU SE EN ÖVERASKNING för mig själv, haha lurad söte

:*


men iallafall, över till det detta inlägget ska handla om.


Jag snor Amys ide här nu :)  Ni vet det där när ni ska kommentera en person som ni vill jag ska beskriva i ett annat inlägg.

Kan vara ALLA människor så bara kommentera en ni vill jag ska berätta min åsikt om! 


så let's go, KOMMENTERA MYCKET NU

 



Av Emelie Svensson - 16 maj 2013 16:59

nu går jag in i duschen efter dagens träning, sen vid halv 7 blir det ungdomsgruppen! 

ciao sålänge :* 

 

klicka HÄR! 


puss <3

 

Av Emelie Svensson - 16 maj 2013 15:50

vill ni vara söta och göra en sak? klicka här så får ni se!   HÄR !!!



och vill ni förresten veta en sak till? angående kemiprovet.

Jag är inte alls fri ifrån skiten... 

Jag hade ju lärt mig moas svar utantill i huvudet, 


1an var: det finns vattenmolekyler

2an: två väte atomer och en syre atom

3an: socker och salt.

OSV! 


men nu snackade jag med freddy idag.. vår lärare.. och han sa att jag inte kommer få samma prov....!!! OCH JAG HAR JU INTE FRÅGORNA TILL SVAREN SÅ SVAREN JAG LÄRT MIG UTANTILL ÄR BARA ATT KASTA ÅT HELVETE.

. asså fuck life! om jag får F i kemi pågrund av detta provet lär jag bokstavligen talat dö... jag skojar inte -.-


MENMEN mitt mål är ni iallafall att klara mig precis godkänd, och det man måste ha för att bli godkänd är 21/68

snälla önska mig lycka till... 


glöm inte att klicka: här! 


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards