Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Emelie Svensson - 29 maj 2013 20:57

Nu är den bara imon och fredag, sen är det helg igen! 

På fredag åker jag upp till min kusin vid halv 6 ungefär, sen ska vi göra något, sen åker jag nog hem på kvällen/ natten nångång,

För på lördagen ska vi ju på diggelo som kommer bli azzzuuum :D hoppas jag.. ppfftt 


Nu ska jag kika med Oliver, så godnatt  <3

 

 

 

 

Av Emelie Svensson - 29 maj 2013 19:54

Ni vet snyggtoppen..? :) 

just nu ligger jag tvåa där, och måste ha några ''gillningar'' till så jag kan gå förbi Moa Johansson! :D 


hade varit superkul om ni fått  mig till 1:a verkligen!


så det ända ni behöver göra är att klicka HÄR  eller på bilden nedan, och då blir jag riktigt glad! 

puss sålänge! 


 


Av Emelie Svensson - 29 maj 2013 16:11

När jag kom hem, så såg jag att min käraste lilla mamma städat mitt rum,

haha thanx bro! :*

Då slapp ju jag iallafall! 

 

För nu ikväll så ska jag träna mycket på biologin som vi taggar på fredag. haha wihooo hoppas jag får C på provet iallafall? :o 


Snart skolavslutning också... shiiiit va tiden på den nya skolan gått snabbt! har snart gått ett år ju!

Kommer fortfarande ihåg första dagen i skolan, saknar Samuel i klassen också! :(

Han bytte klass efter sportlovet, tyväääärrr


BIOLOGI NEXT! 

 




Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards