Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Emelie Svensson - 8 maj 2013 23:07

Jag och Katja skulle åka inlines upp till kvantum för att köpa godis tills imon

(LISEBERG!!     )

 

När vi skulle dit körde vi in på en väg, och sen körde det in en bil bakom oss, sen körde den fram till Katja som var en bit framför mig och den stannade. Jag tänkte : ah det är väll någon Katja känner.


Sen helt plötsligt sprutade det upp något i Katjas ansikte, sen körde dom iväg JÄVLIGT SNABBT.

det som de sprutade va spolavätska.... luktade röv.

Stackars katja med... usch 


sen tänkte vi bara :vafan är dom efterblivna.. hela vägen till kvantum, och precis utanför så ringer min mobil.

Det var från dolt och såklart va det de... Undrar fan hur de fick tag på mitt nummer asså,


Sen sa vi till dom att dra åt helvete, sen kom de till kvantum, vi satt utanför på en bänk för hade precis varit inne och handlat, de kör in framför oss och vi ser dom, deras ansikten. De  var ungefär 23 år.. såg det ut som.

Sen stog de framför oss helt tysta, sen drog de iväg efter 8 sekunder i full fart.


men de va asroliga sen

 

 


MEN NU ÄR VI HOS MIG OCH TAGGAR LISEBERG IMON


Av Emelie Svensson - 8 maj 2013 15:01

Min kusin är här just nu, har varit ute och tagit lite skitbilder idag igen! 

SKA TILL BYN NU, SKA KÖPA MONSTER

Av Emelie Svensson - 8 maj 2013 12:34

Gick lunken innan! vi åkte med den andra bussen vid kvart i nio, sen så gick vi lunken i undefär 1 timme.

Som sagt så slutade vi efter så nu är jag hemma!   


Har ganska tråkigt.. så hittade massa videor som fick mig på bättre humör! HAHAHAHAH

random making movies är så jävla härliga! hahaha så jävla sköna grabbar!


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards