Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Emelie Svensson - 24 maj 2013 22:55

Cyklade upp till Amanda innan , sen körde hennes mamma oss till stallet där jag skulle fota henne och en häst.


Imorgon kväll ska vi somsagt till långasjön och grilla och kanske bada, kommer bli massa bilder och vi kommer ha skitmysigt!

Uppdaterar nog bloggen lite senare idag också! :)


       



Av Emelie Svensson - 24 maj 2013 17:24

Amanda frågade häromdagen om jag kunde fota henne och en häst innan den säljs, och såklart jag kan göra det, har ändå inget att göra ikväll :( haha

Men hon har inte hört av sig så får se hur det blir med det! ;) 


Imorgon kväll ska vi iväg och grilla igen i långasjön, samtidigt som vi är där uppe, firar vi också Hannas fördelsedag! 

'

Jag känner inte Hanna, men hon är vän med Amanda, och Hanna ville helst ha kul på sin fördelsedag och vara med vänner, så ja, vi ställde upp på det! :)

Jag tror det blir Jag, Amanda, Hanna, Nadja, Katja, Linn, Tilda, Linnéa och Nora så det  kommer bli skoooooj! :DD

 

uppdaterar lite senare! :D


Av Emelie Svensson - 24 maj 2013 13:37

Slutade halv 1 idag.

Jag och Linnéa  cyklade nästan hemåt direkt där efter, och sen stannade vi ute en stund och tog random pics, haha 

 

Första gången på vääääääldigt länge jag hade ''jeans'' på mig bland folk, har gått runt i svart byxor  heeeeelaaa tiden! so

 '' man ser smalare ut i svart'' och jag  hatar ju mina tjocka och korta ben, så där har ni anledningen till varför jag gjort det

 

! :)

 

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards