Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie Svensson - 13 mars 2013 16:43


hittade två per byxor till, skitsnygga enligt mig! haha
Finns på smartguy!



     


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 12 mars 2013 22:11

förlåt killar, kanske dumt av mig att inte skriva vilken sida de var ifrån...
Det finns tröjor, skor, byxor och massa andra saker på sidan, så du lär hitta allt du söker inom modevärlden!
Sidan heter SmartGuy !!

och klicka här för att komma dit. KLICKA HÄR, PRECIS HÄR.

__________________________________________________________________


Jaaa.. då var det bestämt! 
Jag och pappa ska ta tåget ner till Malmö, för att ''besöka'' stora köpcentret Emporia, alltså ni fattar inte hur lycklig jag är!
OMG VA KUL DET KOMMER BLI 
kläder,kläder,kläder,  my little love 

 

//Emelieee

Av Emelie Svensson - 12 mars 2013 20:55


Jag hittade två par snygga byxor till killar, haha
inte så märkvädiga men jag tycker de var fina! Skiter i vad ni andra tycker.



   
     


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 12 mars 2013 20:38

 

//Emelieee

Av Emelie Svensson - 12 mars 2013 17:28

Pappa frågade ifall jag ville ut och gå med han, så ja det kan jag väll göra!
Ikväll ska kanske pappa beställa hårförlängningen till mig, 50 cm, äkta för 400!

loveu dadi <3  

//Emelieee

Av Emelie Svensson - 12 mars 2013 14:10


Min dröm är att vinna 10 miljoner.
Gud va bra allt skulle varit! först och främst skulle jag gett mamma och pappa 5 miljoner till ett nytt lyxigt hus, och kanske 1 miljon till min bror.

Sen för de 4 sista miljonerna, aaaaaaaah gud vart ska jag börja?!

kläder, skor, ännu mer kläder, och ännu mer skor, haha

Ny mobil, och såklart nyaste! Ipad, ny dator, och absolut systemkamera!
Sen får man ju spara  lite med, höhö

skulle absolut köpt dessa snygga skor!   

   

Och de som är ännu sexigare! rosa-rosa

 




Pink in my way bitches! sexysexy! 


//Emelieee


Av Emelie Svensson - 11 mars 2013 22:35

idioter. dö med er.

nej nu ska jag sova, skola imon ju.. puss puss

  

//Emelieee

Av Emelie Svensson - 11 mars 2013 19:03


tredje gången på kort tid jag köper massa skit, haha

Idag blev det inte så mycket, men 600 gick åt iallafall!
Jag orkar inte ta riktiga bilder, så får bli sånna där små.

Haha trött och ful som vanligt....

Skola imon! usch!
     
   

//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards