Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie Svensson - 6 mars 2013 13:57


Somnade tidigt igår, för kände mig hängig och så..
När jag vaknade i morse var jag skitförkyld, asså det är sååååå jobbigt!

Varit hemma ifrån skolan, och börjar bli hungrig nu, hehe

Hoppas jag blir  frisk tills  på fredag när jag MÅSTE vara i skolan, för ska göra viktiga saker på biologin, och Nora som ska börja i vår klass, ska testa en dag och se hur det är innan hon byter permanent, hihi kommer bli kul! 

 

//Emelieee

Av Emelie Svensson - 5 mars 2013 19:21


Varit med min kusin hela dagen! Ätit pizza och har haft kul!

Min äckliga storebror tjatar om att jag tar upp allt internet, och sen stänger han av mitt hela tiden, därför jag inte uppdaterat.  


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 4 mars 2013 20:26


Hittade en skitfin bh! Vill ha!

 
Bloggar snart..

//Emelieee

Av Emelie Svensson - 4 mars 2013 17:41


En tjej frågade vart jag gick i skolan, och jag går på Stenbacka i Asarum.



Av Emelie Svensson - 4 mars 2013 14:13


Gud vad jag längtar till sommarlovet!
Jag, Katja och Nadja ska hitta på såååå mycket skit!

Östersjö, Tosia, Killebom är några av de ställen jag och Katja ska besöka, hänger du på Nadja?   

Denna sommaren kommer inte bli den samma som 2012's sommar.
Sommaren 2012, alltså vart ska man börja.
Det var den underbaraste sommaren i mitt liv, och det förblir den bästa.

Så många nya vänner, ställen jag besökte, så hemskt många minnen.
Min sommar var med Katja, Nadja. Även Linn de gånger hon kunde.

Jag, Katja och Nadja umgicks mest med Arban, Oscar och Gzim, alltså gud vad jag saknar det.
Vi var med dom varje dag, hade så jävla kul, seriöst, de bästa minnerna ifrån sommaren.

Sommaren tillbringades även med fotbollskillarna i karlshamn/asarum... 

Var även också med Bella, men det var väll åt helvete med det, kan man ju säga nu i efterhand...   
Menmen, nu är det snart påsklov, såååå va ska ni göra?

SKOLAN IDAG



//Emelieee

Av Emelie Svensson - 3 mars 2013 21:51

SENASTE


DRYCK:  Coolaaaa

TELEFONSAMTAL: Mamma
SMS: My Moberg

LÅT: Begging- Anton

HAR DU NÅGONSIN?
VARIT KÄR: yes
FÖRLORAT NÅGON SPECIELL PERSON: aa..

VARIT SÅ TRÖTT ATT DU SOMNAT SITTANDES: aa i bilen.



I ÅR HAR DU?

LÄRT KÄNNA EN NY VÄN: Inte en, utan flera.
FÅTT DITT HJÄRTA KROSSAT: nej, har aldrig fått de, de funkar som det alltid gjort. Vem krossar ett hjärta liksom? hahahaha

SKRATTAR SÅ DU BÖRJAT GRÅTA: GUUUDD JAA!
TRÄFFAT NÅN SOM FÖRÄNDRAT HELA DITT LIV: aaa
INSETT VILKA SOM ÄR DINA ÄKTA VÄNNER: ehm ja. verkligen
FÅTT REDA PÅ NÅN SOM SNACKAT SKIT OM DIG: yes, tror det
KYSST EN KOMPIS: Ya :*

BLANDAT

HAR DU NÅGRA HUSDJUR: ja. en fågel 
VILL DU ÄNDRA DITT NAMN: Kanske
VILKEN TID VAKNADE DU IDAG: 20 över 8 väckte Katja mig.
NÅGOT DU LÄNGTAR TILL: tosia i sommar.
NÅGOT DU SKULLE VILJA ÄNDRA: skoldagarna, inte gå på fredagar eller måndagar. Vill ändra mitt utseénde och mitt hår..
VAD GÖR DIG ARG/SUR/IRRITERAD: Idioter som hatar mig när de inte känner mig


OM MIG

SINGEL: jaa
STJÄRNTECKEN: skytten

LÄNGD: 156cm .... :(
PIERCING: öronen?
TATTUERING: nej

HAR DU NÅGONSIN

KYSST EN FRÄMLING: ja balders,
HAFT SEX: nope
KROSSAT NÅNS HJÄRTA: tror de
GRÅTIT NÄR NÅN GJORT SLUT: ja  tror de
GILLAT DIN KILLKOMPIS SOM MER ÄN VÄN: ye


TROR DU PÅ

K
ÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET: ya, eller kanske
GUD: ibland
MIRAKEL: aa

ÄRLIGT 
VARIT OTROGEN: Nae inte medvetet.. :o
TROR DU DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TILLSAMMANS MED NÅGON FRÅN ATT MAN ÄR BARN TILL ATT MAN ÄR VUXEN: ja kanske
VAD KAN DU INTE LEVA UTAN:   vänner, familj, mat pengar hus, haha och mobil/dator.

 

//Emelieee

 

Av Emelie Svensson - 3 mars 2013 19:50

Varit iväg hela dagen och är trött och så nu   

Detta köptes idag! 


Skor med små nitar.

 

Shorts.

 

Tröja/blus.

 

Hade redan ett par sånna här sen innan, men behövde ett par till.
 

Korsskärp

 



Spetstrosor.




Underdel, detta är bak. Det är hel svart framtill.


 


Puder.





Dagen var rolig, och vi åt god mat osv..   
Jag älskar dig pappa, tack för allt! 
 


//Emelieee

Av Emelie Svensson - 3 mars 2013 10:12

Jag och katja vaknade 20 över 8 så är skitpigg!
Idag ska jag och pappa till Växjö och köpa kläder och kanske skor! 

Fyfan vad kul det kommer bli! 

Katjat har blivit hämtad av hennes mamma, sen åker pappa och jag.

Lägger som vanligt ut bilder på det jag köpt när jag kommer hem, omg kommer bli skitkul!   
Finns inget bättre än att shoppa med pappa, då får man det dyraste och snyggaste!   
nejmen utöver det, så älskar jag min pappa, precis som han är. PUSS PAPPIII

Ganska old bild, men jag bjuder på det för jag älskar min mongopappa <3

 


//Emelieee

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards