Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 13 oktober 2013 20:49

Har varit på ungdomsgruppen hela kvällen med Linnéa. Träffade Linn och Vilma där också :) Sen var det några andra där med. 


Nu är det kväll IGEN! och imon är det väl säkert julafton, haha tiden springer verkligen iväg...

Har en vecka kvar nu i skolan, sen så blir det 1 veckans prao hos Joakim och Pernilla. KYRKAN faktiskt. 

Jag tycker inte om att vara ensam omkring människor jag inte känner, så därför valde jag att vara med Joakim och Pernilla, för jag känner de sen tidigare igenom ungdomsgruppen osv. Så en hel veckas degande i kyrkan, ville helst vara här för att ''ta hand'' om de som går på eftis, småbarn är verkligen så jäkla goa! ;) 

Hoppas det blir intressant iallafall! 


Nu ska jag gå och ta min kvällstablett, blöö 

Har tagit 11 tabletter hittils, har 16 stycken kvar förens min ''behandling'' är över, har faktiskt redan sett en otroligt bra förändring! SNART ÄR JAG FRISK SOM EN ....? som en fisk? neemen brb, ta tabletten :*



Av Emelie Svensson - 13 oktober 2013 13:08

Var ett tag sen jag var ute och sprang nu, känner mig tjock när jag inte rör på mig ;)

Tänkte springa en stund sen ska jag in och ta en lång varm dusch. Sen lite senare drar nog jag och Linnéa till ungdomsgruppen eller ut i byn bara, får se hur det blir :) 

 

Imon har jag sovmorgon, börjar klockan 20 i 9, PERFEKT! blir att ligga i sängen till halv 8 och bara mysa galeeeet! 

 


 


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards