Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Emelie Svensson - 21 oktober 2013 15:17

Slutade klockan kvart över 12 idag. På praon fick jag titta på en ''teater'' som visades för dom som går i 6an på en skola här i byn. Klockeback, där gick jag innan jag började ''högstadiet'' :)


Efter att jag kommit hem ifrån min prao drog jag och mamma in till doktorn- ännu en gång.

Tabletterna jag haft i 10 dagar hade inte funkat men det var ändå stark Penicillin så man undrar ju varför de inte funkade...

 Men idag så fick vi iallafall nya tabletter, som jag ska ta två gånger om dagen istället för tre som det var förut.

Denna gången är det inte heller ''tablett tablett'' utan nu är det såna här i plast som kallas kapslar.. Om ni frågar mig så tänker jag på självmord när jag ser sådana, överdos. Menmen det är inget jag hade tänkt göra så vi håller oss ifrån den tanken ;)

Var också tvungen att köpa en ''kräm'' som jag ska massera in i huden eller något sånt. En stark sådan var det tydligen xD 


Köpte även nya strumpor! 4 par tror jag det va, jaja inget speciellt men bra att ha ju! ;) 

 



Av Emelie Svensson - 21 oktober 2013 08:03

Hej allihopa, sitter just nu i Mias bil och väntar på henne och Jocke.
Slutar klockan 12 idag så det är asskönt! :'D

Klockan två sen ska jag in till doktorn :)

Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Skapa flashcards