Emelajz  - Emelie  ♔ ❤

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2013

FRÅGOR

Av Emelie Svensson - 12 oktober 2013 14:27

FRÅGOR OM DIG
 
Något husdjur : Fågel
Någon favoriträtt : Bror på va jag är sugen på ju ;)
Några framtidsplaner : har jag inga än
Någon sjukdom : - 
En homosexuell kompis : Jonathan Osterman är min babe
Duschat idag : yes, nyss typ
Någon kompis som snarkar : vet jag inte
Någon vän som spelar i ett band : PAPPA haha
Någon som förstår dig : Johannes
Något beroende : Socker
Fikat idag : neee
Nagellack : svart
Någon vän som bor i ett annat land : Vlad.. SAKNAR DIG VÄNNEN FAN ATT DE SKICKADE TILLBAKA DIG
 
VEM ? ..
Avskyr du : Jag avskyr de som är idioter mot mig
Delar du mest minnen med : Min kusin tror jag
Längtar du mest efter : När jag är HELT frisk
Stör du dig på : Sånna som glor och menar illa
Gosar du med : min morgonrock
Lagar mat : MAMMA 
Diskar : MAMMA
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du : läser inte tidningar
Buss åker du oftast : 330
Dag fyller du år : 29 november :) 
Årstid föredrar du : vår/ sommar lätt
Stad är du uppväxt i : ASARUM 
 
VAD ? ..
Gör du nu : Lyssnar på musik
Gör dig till en bra människa : Är oftast jävligt trevlig
Gör dig till en dålig människa : det vet jag inte, det får andra svara på
Vill du arbeta med : inget 
Är roligast just nu : min storebror va askul i morse HAHAHA
Har du på dig nu : MORGONROCK! 
Har du för smink idag : ingenting
Äger du för skor : massa olika, har 10000 likadana också ;) 
Har du för storlek i skor : 37 har jag 
Läser du för bok : ingen 
Ska du göra nu : säga hejdå till mormor och morfar, de ska hem nu
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Svensson - 22 maj 2014 16:08


   

Av Emelie Svensson - 21 november 2013 21:06

Hej allihopa, hade tänkt att testa en ny bloggportal nu, så följ min nya blogg, den kommer bli grymt mycket bättre!  puss på er     http://fames.se/emeelajz/ ...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 21:56


Har tänkt på det flera gånger, vem hade jag engentligen velat vara om jag haft chansen..? Kan inte bästämma mig för en, så la ihop en bild på de tjejerna jag ser upp till osv :D    Keela, Caty, Selena, Kenza, Rihanna, & Diana! Supersnygga tjejer!...

Av Emelie Svensson - 20 november 2013 12:52

Igår efter skolan drog jag hem och nästan direkt tog bussen med Linnéa in till stan. Vi hoppade av bussen vid österslättskolan och sa hej till Johannes! Kul att träffa honom igen! Sen mötte vi Lelle också så hon gick med oss till gallerian.   Köp...

Av Emelie Svensson - 18 november 2013 22:20


Presentation


Emelie, född år 1999.
Bor i Blekinge, och är allmänt crazy av mig.

Följ mig och mina äventyr!

tryck ''visa presentation''
nedanför för att läsa mer om mig och bloggen.

Fråga mig något!

55 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

KONTAKT

 

                                 

Min Hotmail!

 

Mitt mobilnummer!

 

Min Facebook!

      

Min Dayviews!

 

Min Ask.fm!

 

Min Skype!

 

Min Kik!

          

Min Snapchat!

 

Kategorier

Sök i bloggen

Translate/Översätt

Muspekare.

Free Lines Arrow

Månadsinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards